Seminar TourPRess Holland
De opmars van de digitale media is, ook in de reisjournalisitek, niet meer te stuiten. SMS, E-mail, Twitter, Hyves, Facebook, YouTube en Flickr maken het mogelijk dat iedereen altijd en bijna overal informatie geeft en krijgt. Wat heeft dit voor gevolgen voor de gedrukte reisjournalistiek? Hebben reismagazines en de reiskaternen in de dagbladen hun langste tijd gehad, of biedt de razendsnelle, digitale wereld nieuwe kansen? Over de toekomst van de digitale reisjournalistiek gaat het seminar van TourPRess Holland op 29 maart. Ook Puur op reis is erbij!
Tijdens het seminar komen de ontwikkelingen in medialand en de gevolgen daarvan voor journalisten, uitgevers, voorlichters en andere betrokkenen bij communicatie in de sector toerisme en recreatie aan bod. Er zijn uiteraard ook sprekers die hun visie daarover geven. Voorzitter is toeristisch journalist Joh. Karsemeijer. Maikel Verhaaren, manager entertainment werkzaam bij GfK Retail & Technology maakt een analyse.
De sprekers:
- Harri Theyrlinck, hoofdredacteur van Reizen van ANWB Media over: de kansen en risico's van de multi mediale uitgeverij.
- Hans Bouman, freelance reisjournalist (o.a. Plus Reizen, de Volkskrant) over: het spanningsveld tussen productie en creativiteit.
- Arjan Helle, directeur van Target Travel Marketing BV over: nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Informatie
Wanneer: dinsdag 29 maart
Hoe laat: 13.30 uur
Waar: In Internationaal Perscentrum Nieuwspoort, Lange Poten 10, Den Haag.
Voor wie: iedereen die meer wil weten over de toekomst van digitale reisjournalistiek.
Kosten: niet-leden van TourPRess betalen voor dit seminar slechts € 25,--.
Meer informatie op www.tourpress.nl