Neckermann komt veeleisende vakantieganger tegemoet
Neckermann komt tegemoet aan de wens van veel Nederlanders om steeds vaker en ook luxer op vakantie te gaan. De reisorganisatie introduceert voor deze groep reizigers het label Signature, meldt Marketingfuel.nl. Op die manier is het premium aanbod binnen het portfolio van Neckermann gemakkelijker te selecteren.
Signature staat volgens Neckermann voor speciaal geselecteerde hotels met minimaal vier sterren op bijzondere bestemmingen waarmee het begrip droomvakantie naar een ander niveau wordt getild. ,,Onze klanten kiezen hun vakantie zeer zorgvuldig uit en willen zich een paar keer per jaar écht even helemaal in de watten laten leggen en niet voor eventuele onaangename verrassingen komen te staan”, laat Ronald van Bruchem aan Marketingfuel weten. ,,Met de lancering van het Signature-label biedt Neckermann een duidelijke selectie aan van het best gewaardeerde (premium) aanbod zowel voor families als stellen, dat overigens zeer betaalbaar is”, aldus de manager new business development van Thomas Cook Nederland, waar Neckermann onderdeel van uitmaakt.
,,Met een knipoog naar de naam Signature wil Neckermann benadrukken dat het gaat om een kwalitatief hoogwaardige vakantiebeleving. De selectie is gemaakt op basis van uitstekende klantervaringen en tevredenheid met de beste ligging. Een topselectie van het gehele vakantieaanbod om zo de fijnproevers onder de reizigers te bereiken.”