Nazomeren met Eliza’s Lange Tafel in het Gras
Vakantieverhalen delen, om op die manier het zomergevoel van 2013 zo lang mogelijk vast te houden. Dat hebben vorige maand meer dan 200 reizigers gedaan tijdens het evenement Lange Tafel in het Gras van Eliza was here. De reisorganisatie nodigde hen daarbij uit voor een culinair buitendiner op vijf verrassende locaties. Onder de genodigden waren voor Eliza bekende en minder bekende reisgenoten.
Interactie
“Geen mooier moment dan september om samen met onze klanten het vakantiegevoel nog even vast te houden,” stelt Nicole Scheerens, senior marketeer bij Eliza was here. “Veel van onze gasten zijn net terug van hun vakantie. Op onontdekte plekjes in Nederland proefden we de heerlijkste lokale producten en werden de mooiste vakantieverhalen en -tips gedeeld. Wij vinden de interactie met onze klanten, het centraal stellen van onze ambassadeurs en de persoonlijke ontmoeting heel belangrijk. We willen horen wat hen beweegt en ervaren wat hen bezig houdt.”
Engagement
Persoonlijke betrokkenheid van de klant, ofwel ‘engagement’, speelt een belangrijke rol in het concept van reisorganisatie Eliza was here, zegt Scheerens. “Het is voor ons geen eenmalige handeling, maar een doorlopend proces. Door bijzondere ontmoetingsmomenten te creëren, zoeken wij aansluiting bij de emoties van onze klanten en vertalen dit in een uniek belevingsconcept. Net als bij Eliza zit het in de genen van onze ambassadeurs om onderscheidend te zijn. Niet voor niets slaat Eliza linksaf, waar anderen rechtsaf slaan. Buiten de gebaande paden treden, past bij Eliza én bij onze klanten.”
Lanceren nieuwe website
Om te onderstrepen dat Eliza was here naar haar klanten wil luisteren, lanceert de reisorganisatie binnenkort een nieuwe website boordevol innovaties. “Wij willen onderscheidend blijven in de reisbranche en gaan ons nog meer identificeren met de klant,” aldus Scheerens. “Ontdekken staat centraal en de beleving begint al voordat je op reis gaat. Naast Eliza gaan de klant en de eigenaren van onze accommodaties een grotere rol spelen. Actuele updates en relevante content zijn daarbij essentieel.”