Website valt in de prijzen
Het bijzondere concept van MakeMyHoliday was voor marketing- en communicatieprofessionals in de (online) reisbranche reden om oprichtster José Houtman de titel Beste Start-up in de Reisbranche 2012 toe te kennen. De website, die in het najaar van 2011 live ging, brengt de vakantiewensen van consumenten samen met reisaanbieders die aan die vraag kunnen beantwoorden. Zij kunnen daarvoor kiezen uit een aantal thema's, zoals actieve vakanties, wellnessvakanties en ecovakanties.
In een korte periode heeft Jose Houtman veel bereikt, met de prijs als resultaat: “Ik ben hier zeer blij mee. Het is een bevestiging van de meerwaarde van dit reisplatform voor enerzijds de reizigers die meer willen dan een standaardreis en anderzijds de gespecialiseerde reisorganisaties en adviseurs. Het aan de prijs verbonden mediabedrag stelt me daarbij in staat om MakeMyHoliday.nl nog meer onder de aandacht te brengen”
En het houdt nog niet op. MakeMyHoliday.nl is ook genomineerd voor Travvies Website Awards 2012. Tot 29 juni konden consumenten stemmen op wie zij de meest inspirerende Nederlandstalige reiswebsite vonden. De uitslag daarvan is op 10 juli a.s.