Nomineer je gastvrije held en win € 25.000 bookingtegoed
Achter elke glimlachende gast staat een toegewijde professional die achter de schermen zorgt voor een onvergetelijk verblijf. Denk eens terug aan je meest onvergetelijke reismomenten waarin een held hielp je vakantie te redden?
Herinner je je die hotelmedewerker nog die je op de valreep hielp met het organiseren van een aanzoek op het strand? Of wat dacht je van die eigenaar van dat appartement die je persoonlijk naar het vliegveld bracht toen je taxi niet kwam opdagen en jij bijna je vlucht miste? Zulke buitengewoon gastvrije gebaren hebben een positief effect op de reissector en maken reizen zo betekenisvol en uniek. Om de uitzonderlijke persoonlijke bijdragen die deze helden elke dag leveren te vieren, lanceert Booking.com een social-mediawedstrijd genaamd #BookingHero.
Ken je zo’n gastvrije held? Doe mee
- Deel je verhaal op Facebook, Instagram of Twitter
- Tag @bookingcom met hashtag #BookingHero
- Vermeld de accommodatie van Booking.com, de functie van je held én je motivatie
Booking.com selecteert de drie meest bijzondere verhalen over gastheren of -vrouwen die een extra stap zetten om hun gasten uitzonderlijke ervaringen te bezorgen. Eén held en natuurlijk de klant die hem of haar heeft genomineerd gaat ervandoor met € 25.000 tegoed bij Booking.com. De nummers twee en drie – en de personen die hen genomineerd hebben – winnen € 5.000 Booking.com-reistegoed.
“Achter elke geweldige reiservaring zit een professional die erg trots is op het creëren van speciale momenten voor hun gasten”, aldus Gillian Tans, CEO van Booking.com. “We willen deze bijzondere verhalen delen met de wereld en samen met onze klanten de miljoenen Booking Heroes over de hele wereld bedanken die elke dag het verschil maken voor reizigers.”
Booking.com accepteert nominaties voor de #BookingHero-wedstrijd op Facebook, Instagram en Twitter tot 30 november 2017. De winnaars worden bekendgemaakt in januari 2018.
Meer prijsvragen en winacties zie je hier.