Last-minutecampagne Transavia in vier grote steden
Transavia biedt de komende weken goedkope last-minutestoelen aan via digitale billboards in vier grote steden. De aanbiedingen zijn te zien op de grote stations in en rond Amsterdam, op Den Haag CS, Rotterdam CS, Eindhoven CS en op zestien metrostations in Amsterdam en Rotterdam. De campagne loopt tot dinsdag 19 juli 07:59 uur voor last minute reizen van 19 juli tot en met 31 augustus 2016.
Met de campagne van twee weken wil Transavia ‘duidelijk communiceren hoeveel stoelen er echt beschikbaar zijn onder een laag prijspunt’. Aan het begin zijn er 40.000 last-minutetickets beschikbaar onder de 60 euro naar diverse Zuid-Europese bestemmingen. ,,Je ziet een teller die terugloopt. Bijvoorbeeld: er zijn nog 800 last-minutestoelen onder de 60 euro”, aldus Paul de Raad, hoofd marketing en e-commerce van Transavia. Het bedrijf koppelt de data van de boekingssystemen rechtstreeks aan de digitale billboards. Naar eigen zeggen introduceert de budgetmaatschappij hiermee een nieuwe manier van digital advertising. ,,In de reiswereld is zoiets nooit eerder gedaan.”