Ha die Harry
Na Kapitein Iglo, die ons moest verleiden tot het eten van meer vissticks, Cora van Mora, die bijna zelf in de frituur sprong omdat die balletjes zo ‘mmmm’ waren en meneer van Dalen, de wat sullige supermarktmanager van Albert Heijn, die zo persoonlijk met zijn klanten meeleeft, heeft ook de reiswereld het personage in de reclame omarmt.
Zo kennen we al wat langer ‘Harry van de Sunweb’, die het stel Herman en Marina met raad en daad bijstaat tijdens hun vakanties. En daarvoor. Want tot groot verdriet van Herman vormen ze thuis vaak een triootje. Marina is namelijk dol op Harry en vindt niets leuker dan in bed liggen met haar tablet en met Harry chatten via zijn Facebookpagina ‘omdat hij zoveel weet’.
De nieuwste aanwinsten zijn Cor en Don, de reisinkopers van Corendon. Cor gaat altijd voor de beste prijs, Don zoekt altijd naar de beste reis. En passant gooien ze ook de nieuwste producten van de reisorganisatie in de strijd: de Kids@Co reizen en de Only Adult vakanties voor mensen die zonder die etterjes van kinderen op vakantie willen.
Harry en Cor en Don zijn een succes. Het spreekt mensen blijkbaar aan om persoonlijk aangesproken te worden. Om van 'experts' te horen dat het mag om zonder ettertjes kinderen op vakantie te gaan. Het is heerlijk om Harry te kunnen vragen hoe je nu het beste op het strand komt, ook al hoef je geen bril van Hans op te hebben om de zee vanuit je hotelkamer te kunnen zien.
Het wachten is nu op Herman van de Neckermann, Lydia van Expedia, Sas van de Kras en Bobo van Koning Aap.
Misschien kan de Zalandoman hen even komen bezorgen. Dan geef ik wel een schreeuw van geluk.
Reacties
Super leuk geschreven Madeleine!