Puur reizen door Sawadee
Met een nieuwe campagne, onder de naam Puur Reizen, vestigt Sawadee Reizen de aandacht op zich. Directeur Hans Lagerweij omschrijft deze reisvorm als dé manier om een land verantwoord en duurzaam te laten zien. “Onze klanten leggen bij het woord ‘puur’ direct een link met onze reizen. Niet alleen vanwege het duurzame karakter, maar ook vanwege het reizen in de kleinste groepen. Zo ervaar je meer, omdat je bijvoorbeeld intensievere contacten legt met de lokale bevolking.” Lagerweij benadrukt dat het om een nieuwe campagne gaat, niet om een herpositionering. “De principes die we al 27 jaar huldigen, blijven overeind staan.”
Het eerste resultaat van de nieuwe campagne is een nieuwe brochure en de aangepaste website. De investering is een verrassende stap in de reiswereld, een branche die in zwaar weer verkeert. Over het afgelopen boekjaar is Sawadee echter tegen de markttrend in met 5% gegroeid. "Ik ben ervan overtuigd dat onze focus op innovatie en duurzaamheid juist in deze tijden door klanten wordt gewaardeerd en beloond,” stelt Lagerweij.
De reizen van Sawadee (onderdeel van de Activity sector van TUI Travel PLC) worden direct via Sawadee verkocht, maar zijn ook te boeken via Puur op reis!