Geen vakantiestress bij D-Reizen
Algemeen Directeur D-reizen, Steven van Nieuwenhuijzen: “Vakantie moet één en al leuk zijn. Ook het boeken van een vakantie. Maar in de praktijk gaat vakantie voorpret vaak over in vakantiestress. Want mensen worden overspoeld met vragen als ze op vakantie gaan: Wil ik hier wel heen? Heb ik wel goed geboekt? Is dat plaatje van dat hotel op de site niet heel erg gephotoshopt? Moet ik de camping niet even googelen? Wordt mijn gezin blij van deze bestemming? Wij gaan iedere vakantievraag- hoe gek ook- onafhankelijk beantwoorden.”
Informatie vooraf
Naast het raadplegen van vakantiereviewsites willen Nederlanders meer informatie vooraf hebben. 22 procent zoekt informatie over welk type strand (zandstrand, kiezelstrand of schelpenstrand) er bij de vakantiebestemming ligt. Voor 45 procent is het belangrijk welke handdoeken/beddengoed er in de accommodatie op de vakantiebestemming aanwezig zijn. Ook wil de Nederlander weten hoe vaak er schoongemaakt wordt. Daarnaast speelt voor 20 procent van de Nederlandse vakantiegangers de aanwezigheid van wifi een belangrijke rol voor de keuze van de accommodatie.
Vakantiegangers kunnen hun stressvolle vragen stellen bij een van de 1000 reisassistenten. Dat kan via een van de 190 winkels, op d-reizen.nl, telefonisch via 0900-1811, op Facebook en Twitter.