Een dagje manager zijn bij CheapTickets.nl
“Bij alles wat we doen, staan onze klanten centraal. Logisch dat we juist van hen willen weten wat goed en minder gaat in het boekingsproces. En dan niet online, maar in een persoonlijk gesprek op het hoofdkantoor in Amsterdam. Zo kunnen we samen een nog betere koers bepalen. Vandaar deze klantmiddag”, aldus Kammerman.
Gouden bron aan informatie
Tijdens de eerste editie van de ‘Klant in de Cockpit’-middag, kregen de klanten enkele situaties voorgelegd en vragen beantwoord als: wat zou je verbeteren aan de dienstverlening, hoe boek en zoek je een vliegreis, auto of hotelkamer, welke informatie als het gaat om een reis is nu nog onderbelicht, wat vind je van de nieuwe functionaliteiten op de website?
Kammerman: “Dergelijke middagen leveren een gouden bron aan informatie op en we gaan het vaker per jaar organiseren. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter op de wens van de klant inrichten. De deelnemers ontvingen bovendien een mooie goodiebag en een reischeque. Voor allemaal dus een win-win-situatie.”